lauantai 11. kesäkuuta 2016

Eka blogikirjotus Takomorunners riveissä =) Jospa ensin kerron itsestäni, ni on helpompi samaistua kokemuksiini.
Olen 31 vuotias Raumalainen (niiku kirjotuksest voi varmaa päätel =D). Omistan kaksi ranskanbuldoggia joiden kanssa käyn ahkerasti metsässä kävelemässä.  Koin kroonisen ylikunnon loppu syksystä 2015 jolloin olin lähes 3kk tekemättä yhtään ylimääräistä liikettä. Koirien kanssakin lenkkeily oli jo ihan liian vaativaa. Tunnin normi lenkki muuttui kahden tunnin pysähdyksiä täynnä olevaksi lenkiksi, jos jaksoin edes mennä metsään asti.
 Nyt siitä on kuitenkin päästy ohi ja uusi aikakausi lähtenyt käyntiin, kiitos Takomorunners =)
Tarkoituksena on kertoa minun kokemuksia juoksemisesta ja kerron myös, että ylikunnosta pääsee yli vaikka se tuntuu hitaalta prosessilta.
 Minä tykkään juosta 6-12km matkoja maastossa. Tällä hetkellä 9km matkaan menee 1h05min ja sitä tässä nyt parannellaan. Tavoitteena olisi myös puolimaratoni tai jopa (jos tässä nyt hullutellaan) kokonainen maratoni =) tavotteitahan pitää olla =D
 Eilen käytiin kaverin kanssa tosiaan toi 9km heittämässä ja voin vaan sanoa, että miks ei juoksuun ihastuis, ku on hyvää seuraaja ihan parhaat maisemat =)






Käytiin tosiaan kahden pikkujärven ympäri; Äyhöjärven ja Pitkäjärven. Maisemat on mitä mahtavimmat, että kyllä ajatus sai levätä matkalla. 
Mä aijon myös osallistua erilaisiin juoksutapahtumiin, joten niistä tulee raporttia tänne niinkuin mun instaan ja faceenkin. Päivittelen myös takomorunners:ien instaa aina välillä :) mun jutut tunnistaa siellä sanna@takomorunners.
Käytän myös #haterswillhate #runnerswillrun hästägejä. Mun insta on sannaaro. Takomorunners facesivuilta löytyy myös juttuja muista mein teamin porukasta niinkuin mustakin. Käykää ihmees tutustumassa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti