perjantai 15. heinäkuuta 2016

Suunto testing

Hei niinkuin lupailin, niin nyt olis Suunnosta juttua.
Mulla oli vähän vaikeuksia saada Suunnon Moveslink toimimaan, joka vaikeutti sitten taas tuotteen kokonais käyttöä ja kaikesta irti saamista.
Kaiken korjaa kuitenkin nörttikaveri Sari <3 Nyt toimii ohjelma ja viimäiset testiviikot täysillä käyttöön.


Kello on kyllä antanut paljon ilman ohjelmaakin. Helppo käyttää ja hyvän tuntuinen kädessä. Hienoinpana ominaisuutena pidän valikoimaa minkä saan itse päättää näytöllä näkyvän. Saan nopeasti katottua kaikki ne asiat, jotka ovat minulle tärkeää tietoa. 
Perus näytössä mulla lukee mun palautumisaika, joka tekee mulle muuten TODELLA tiukkaa noudattaa. Näkymässä on myös mun "liikunta tänään" joka kertoo saanko syödä tänään suklaata vai en =D Eli kuinka paljon kaloreita on poltettu. Pitäähän sitä nyt olla jotain kivoja etappeja päivän mitaan. 
Hienoa silti saada kunnolla toimimaan ja lisäillä koneen kautta kaikkea tarvittavaa kelloon. Todella helppo lisätä ja jokaiselle löytyy varmana omanlainen näyttö. Lajeja voi lisätä oman mielen mukaan, niinkuin kullekkin lajille oman näytön ja vaikka lisäisi 8 näyttöä. 
Mulla suurin näyttö määrä on juoksussa, pyöräilyssä ja vaelluksessa. Vaelluksessa 6 ja juoksussa ja pyöräilssä 5. 
Tästä löytyi kyllä uutta rakkautta Suunnon kelloon. Nyt voin hyvin mielin kyllä todellakin kehoittaa kaikille Suunto AMBIT3 kelloa. Vinkki vielä, että lataa kaikki sovellukset koneelle ja kännykkään VASTA laitteen tultua, jotta et sekoile niiden kanssa ;) 
Mulla meni nyt meinaan kaikki harjoitukset hukkaan, koska sekoilin sovellusten kanssa, mutta nyt vaan ahkerammin tekemään uusia moveja =)
Mun profiili on julkinen jota pystyy "fanittamaan". Mut löytää nimellä sannaro.

Tässä mun fillaroinnista Rauma-Uusikaupunki-Rauma yhteensä 96km. hienosti kello toimi matkalla, mutta sättäyksen johdosta tätäkään movea ei löydy profiilistani.
 Tän reissun jälkeen kello onkin kehoittanut mua lepäämään 120h.
Kielloista viis kävin silti Takomorunning porukan kanssa juoksemassa 8km seuraavana iltana 20.00 täällä Raumalla. Kivasti oli sana taas mennyt eteenpäin ja tuplasti oli porukkaa aloitus sunnuntaihin verrattuna. Kiitos siitä kaikille mukana olleille ja linkkiä jakaneille =) 
Tässä nyt odotellessa palautumistani olen yrittänyt saada muuta ajateltavaa kuin urheilu. Olenkin käynyt hierojalla ja mustikkametsässä ja hakemassa uutta salikorttiakin. Tosin ensi viikolla vasta pääsen salille, mutta nyt on taas kortti kunnossa, joten sinne on pakko mennä. Tarvitsee hakea tasapainoa juoksuun, pyöräilyyn ja salilla käyntiin. 

Viikko olisi töitä vielä jäljellä ja sitten matka suuntaisi Sveitsiin Zermattiin vaeltelemaan viikoksi <3


Zermatt on siis Sveitsissä, Mattertalin alppilaakson pohjukassa lähellä Italian rajaa. Siellä ei ole autoja eikä moottoripyöriä tai muitakaan polttomoottori käyttöisiä kulkupelejä. Tän vuoden extra huipennus on "veljeni" näkeminen =) Florent oli kanssani vaiho-oppilaana jenkeissä 02-03 ja asuimme samassa dormissa, joten hienoa jälleen nähdä hänet. 
Näistä reissuista on tullut mulle vuoden kohokohtia. Rauman ladun porukalla lähdetään joka heinäkuu vaeltamaan johonkin päin eurooppaa ja ovat kyllä olleet toinen toistaan parempia reissuja. Nyt olen viidetta vuotta mukana näillä reissuilla, enkä yhtään vaihtaisi pois. Ne maisemat ovat niin henkeä salpaavia. Se tunne kun saat kiivettyä polun ylös huipulle asti ja näet laakson siellä alhaalla. Se fiilis kun otat loppuspurtin polkua alas ja olet saanut ensimmäisen kylmän afterhike tuopin eteesi odottaen muita saapuvaksi. Sen voittaneempaa fiilistä ei kyllä olekkaan =D.
Pakkaamaan siis =) Ens viikko vielä juostaan Raumalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti